FAQ

Kilka odpowiedzi na pytania, które mogą się pojawić przy podejmowaniu decyzji odnośnie pozycjonowania.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych ?

Pozycjonowanie stron internetowych – zwane również  SEO – Search Engine Optimization. To zbiór określonych działań. Działania te są wykonywane w odniesieniu do konkretnej witryny internetowej.  Celem pozycjonowania jest zdobycie oraz utrzymanie jak najwyższej pozycji dla określonych słów lub fraz kluczowych na stronach wyników wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej.

Jakie elementy wpływają na pozycje w wyszukiwarce ?

Elementy, które wpływają na pozycje w wyszukiwarce możemy podzielić na dwie grupy:

1.Czynniki, które są związane z budową strony internetowej oraz jej działaniem, to między innymi:

> optymalizacja kodu html;

> odpowiednie linkowanie wewnętrzne;

> szybkość ładowania strony internetowej;

> odpowiednia proporcja tekstu na stronie;

> odpowiedni dobór słów/fraz kluczowych zarówno w adresie url, nagłówkach, jak i tekście;

> częstotliwość aktualizacji strony, dodawanie nowych treści, artykułów;

> unikalność treści;

 

2. Czynniki, które są związane z popularnością naszej strony w internecie, to między innymi:

> obecność w Social Mediach;

> ilość oraz jakość stron internetowych, zamieszczających odnośniki do naszej strony internetowej;

> łączna ilość wartościowych linków prowadzących do naszej strony;

> obecność w Google Maps;

Jakie słowa/frazy kluczowe wybrać i w jakiej ilości ?

Słowa/Frazy kluczowe jakie wybieramy powinny:

> najtrafniej opisywać naszą stronę internetową, a tym samym produkty, czy usługi, które oferujemy;

> być zarówno ogólne, jak i szczegółowe;

>być tak zwanym długim ogonem, czyli zawierać frazę wielowyrazową;

> zawierać nazwę miejscowości, bądź województwa w jakim działamy;

> zawierać nazwę naszej marki;

 

Ilość słów/fraz kluczowych powinna:

> dobrana do oferty jaką prezentujemy, im większy zakres produktów/usług, tym więcej powinno być fraz kluczowych;

> większa ilość słów/fraz kluczowych pozwoli stać się nam bardziej rozpoznawalną marką;

Ile kosztuje pozycjonowanie ? Czy warto wybierać najtańsze ?

Na cenę pozycjonowania składają się:

> wybrana metoda pozycjonowania;

> trudność słów/fraz kluczowych;

>konkurencja;

> stan w jakim prezentuje się strona internetowa;

Jak długo trwa proces pozycjonowania ?

Bezpiecznie i solidne pozycjonowanie to proces ciągły i długotrwały.

Długość okresu jaki będzie potrzebny do zobaczenia pierwszych rezultatów pozycjonowania zależy od kilku elementów:

> branży w której działasz;

> osoby, z której usług korzystasz;

> doboru strategii;

> historii Twojej strony internetowej;

> konkurencji oraz intensywności z jaką działa;

 

Pierwsze efekty – osiągnięcie pozycji TOP 10:

> dla fraz bardziej szczegółowych, mniej konkurencyjnych, powinny się pojawić maksymalnie do 6 miesięcy pracy pozycjonera;

> dla fraz średnio konkurencyjnych, powinny pojawić się pomiędzy 6 a 9 miesiącem intensywnych działań na stronie i poza nią;

> dla fraz trudnych, mocno konkurencyjnych wyniki powinny być widoczne do 12 miesięcy;

 

Po okresie roku warto zweryfikować i ocenić pracę naszego specjalisty.

!!!

Nie należy rezygnować z usług firmy pozycjonującej naszą stronę internetową, gdy tylko osiągniemy nasz cel. Strona, która już osiągnęła wysokie pozycje , bez kontynuowania działań nie utrzyma się w Top10.

Dlaczego Media Społecznościowe są tak istotne ?

Dlaczego Media Społecznościowe są tak istotne dla naszej pozycji na rynku? Świadome korzystanie z Social Media ma ogromny wpływ na budowanie mocnej i wysokiej pozycji firmy i marki osobistej.

 

W drugiej połowie 2016 roku z samego Facebooka, tylko w Polsce, korzystało 14 milionów ludzi, z tego ponad 11 milionów logowało się każdego dnia!!!

Obecnie najbardziej popularne media społecznościowe, które możemy wykorzystać aby umocnić naszą pozycję są między innymi: Facebook, Twitter,Linkedin, Pinterest, Instagram, a to nie cała lista…

 

Korzyści jakie możemy odnieść z aktywnego korzystania z Social Media to między innymi:

 

> budowanie marki osobistej oraz marki firmy;

> budowanie społeczności wokół swojej marki;

> zdobywanie nowych klientów;

> budowanie relacji;

>informowanie o promocjach, nowościach;

>zwiększenie szans na dotarcie z informacją;

> docieranie z reklamą do docelowej grupy odbiorców;

> budowanie pozycji eksperta;

> mierzenie swoich rezultatów;

 

Aktywne prowadzenie kont na różnych portalach społecznościowych jest czaso- oraz pracochłonne.

Jeśli nie masz wystarczająco czasu i  nie chcesz osobiście się tym zajmować zapoznaj się z naszą ofertą dotyczącą Marketingu Społecznościowego

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Zadzwoń lub napisz do nas!