SEO Lokalne i Hiperlokalne

WARTOŚĆ LOKALNEGO SEO

SEO Lokalne i Hiperlokalne
przyprowadzi Klientów wprost pod Twoje drzwi!

W przeciwieństwie do SEO Globalnego –  SEO Lokalne kładzie większy nacisk na optymalizację stron internetowych pod wyniki wyszukiwania dla klientów z danego miasta, regionu, czy województwa, w którym znajduje się  główna siedziba lub filia firmy.

Skuteczne prowadzone strategie SEO Lokalnego to doskonała możliwość dla małych przedsiębiorstw, którzy działają w większości przypadków lokalnie. Mało tego to również świetna okazja dla średnich i dużych  przedsiębiorstw, którzy chcieliby dotrzeć do potencjalnych Klientów zlokalizowanych w miastach, w których posiadają swoje placówki.

Pozycjonowanie lokalne stron www Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.
Pozycjonowanie lokalne stron www Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.
Skoncentrowane targetowanie.
Google Ads Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.
Wysoki poziom konwersji na stronie.
Google Ads Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.
Efekt Top 10 szybszy do osiągnięcia.
Google Ads Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.
Koncentracja na społeczności mobilnej.
Projektowanie stron www Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.

Chcesz dotrzeć do większej ilości potencjalnych Klientów?

Nasz zespół ekspertów pomoże Ci w optymalizacji Twojej strony www, zgodnie ze standardami wyszukiwarki Google. Zwiększając przy tym ruch na Twojej stronie internetowej.

Projektowanie stron www Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.

    SEO Pozycjonowanie Lokalne pomoże zdobyć Ci nowych Klientów!

    Pozycjonowanie lokalne to niewątpliwie świetna strategia wspomagająca oraz doskonale uzupełniająca działania prowadzone w ramach standardowego SEO. Dzięki zastosowaniu kilku małych zmian optymalizacyjnych na stronie internetowej oraz odpowiednim działaniom off site – poza stroną www możemy uzyskać wymierne korzyści, między innymi w postaci lepszego CTR oraz znacznie łatwiejszego dotarcia do potencjalnych Klientów zlokalizowanych w interesującym nas mieście.

    Pozycjonowanie lokalne jest fantastyczną szansą żeby zwrócić na siebie uwagę na tle znacznie większych konkurentów na bardzo wąskim obszarze geograficznym. SEO hiperlokalne idzie o krok dalej i skupia się na takich lokalizacjach jak dzielnice, ulice, konkretne lokalizacje takie jak „rynek” „centrum” „plac” czy też punkty charakterystyczne. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania lokalnego, wynika to z wyszukiwania “on the go” czyli w biegu, w chiwli kiedy powstaje potrzeba. Smartfony są już tak zaawansowaną technologią, że w większości czynności zastępują nam już komputer i tak właśnie jest w przypadku wyszukiwarek internetowych.

    Pozycjonowanie Hiperlokalne a urządzenia mobilne.

    Badania marketingowe wykazują, że większość osób odwiedzających strony, portale społecznościowe czy mapy to użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android i iOS (iPhone).

    Algorytm Google cały czas ewoluuje dążąc do jeszcze lepszego przetwarzania i dostarczania informacji, które najlepiej odpowiedzą na ich zapytanie. Coraz lepiej odczytuje intencje użytkowników i wie, że jeżeli znajdują się w Bielsku-Białej i wpisuje frazę „mechanik samochodowy”, to nie chodzi mu o mechanika w Katowicach, a o mechanika z Bielska – coraz popularniejsze są także dopiski w wyszukiwarce “w pobliżu” czy “blisko”. I tutaj zaczyna się pozycjonowanie hiperlokalne.

    Zarówno Google Ads, jak i Facebook Ads pozwalają na targetowanie reklam do użytkowników znajdujących się w bardzo wąskim obszarze geograficznym. Warto więc rozważyć poszerzenie koncpecji hiperlokalnej na wszystkie kanały marketingowe.

    Jednym z bardzo istotnych elementów naszej oferty jest skuteczne pozycjonowanie lokalne, w ramach którego oferujemy szybkie efekty oraz możliwość pozyskania odwiedzających dopasowanych nie tylko do usług czy produktów oferowanych decydującego się na nie przez klienta,  ale i do regionu, w którym on działa. Jak udowodniły niezliczone badania, pozycjonowanie lokalne znacznie częściej przekuwa się w tak zwane konwersje. Jak działa, czym jest i ile u nas kosztuje?

     

    Czym jest pozycjonowanie lokalne?

     

    Pozycjonowanie stron www lokalnie ująć można w prostą definicję, zakładającą działania na stronie klienta i poza nią zmierzające do podniesienia jej widoczności w wyszukiwarce internetowej. Skupia się ono wyłącznie na tym, aby ta trafiła do ludzi z obszaru działania firmy, która się go podejmuje. Koncentruje się więc wokół tak zwanych “fraz lokalnych”, zwykle zawierających w sobie nazwę konkretnej miejscowości, województwa czy regionu. Najłatwiej jest zaprezentować to na przykładzie.

    Załóżmy, że nasz klient prowadzi gabinet stomatologiczny w Bielsku-Białej. Naturalnym jest, że celuje w klientów z jego okolic, którzy z kolei szukają go poprzez wpisanie w Google frazy “dentysta Bielsko-Biała”. Pozycjonowanie tego typu skupia się na tym, by doprowadzić, żeby to właśnie nasz klient wyświetlał się na szczycie ich wyników wyszukiwania. W końcu potrzebują go “na już”, jak najbliżej.

     

    Co różni pozycjonowanie lokalne od globalnego?

     

    Głównej różnicy między pozycjonowaniem lokalnym a globalnym można upatrywać w targecie, a zatem w odbiorcy docelowym, w którego celuje podejmujący się go klient. Pozycjonując lokalnie, klient decyduje się na skupienie się na odbiorcach z rejonu działania jego firmy, zamiast na każdej osobie z Polski czy świata. Pozycjonowanie lokalne jest przez to tańsze, gdyż wymaga od nas – a zatem podmiotu pozycjonującego – nastawienia się na frazy mniej konkurencyjne. Podążając za użytym już przez nas przykładem, fraza “dentysta Bielsko-Biała” z pewnością zwróci mniej wyników i będzie mniej konkurencyjna, aniżeli fraza “dentysta” – przez to też jej cena będzie adekwatnie niższa.

    Pozycjonowanie lokalne od tego globalnego różni się też doborem konkretnych fraz – te lokalne zawsze zawierają część związaną z regionem. Niezależnie od tego, czy będzie chodziło o miasto, województwo czy chociażby konkretne osiedle w obrębie większej aglomeracji.

     

    W jaki sposób działa pozycjonowanie lokalne?

     

    Pozycjonowanie lokalne daje wyszukiwarce znać, że firma naszego klienta (której to dotyczy wybrana strona) działa w danym obszarze i w dużej mierze to właśnie na nim się skupia. Nie dość bowiem, że oferuje konkretny produkt czy usługę to jeszcze sprzedaje ją we wskazanym mieście lub regionie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by tych regionów było kilka – co więcej, naturalnym wydaje się być to, że firma się rozwija i kiedyś zacznie oferować swoje usługi również gdzieś indziej. Pozycjonowanie lokalne nie zamyka zatem drogi naszego klienta do rynku globalnego, ale pozwala dokładnie sprecyzować obecny target świadczonych przez niego usług.

     

    Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

     

    Cena, jaką nasz klient będzie musiał zapłacić za pozycjonowanie lokalne zależy od bardzo wielu czynników i jest zwykle ustalana indywidualnie podczas wstępnej wyceny. Bierze ona pod uwagę między innymi:

      • ⇒ zakres pozycjonowania lokalnego – klient może celować w konkretne osiedle w obrębie miasta, wybraną miejscowość, województwo lub region (jak chociażby Mazowsze);
      • ⇒  ilość fraz kluczowych, którą ustalamy wspólnie z klientem, zawsze wychodząc z propozycjami tych z największym potencjałem;
      • ⇒ branża, w której działa nasz klient,
      • ⇒  konkurencyjność słów kluczowych oraz ich rodzaj (można celować w te bardziej ogólne, ale i precyzyjne),
      • ⇒  obecna jakość strony i ilość prac, które trzeba wykonać, by dostosować ją pod pozycjonowanie,
      • ⇒  czas trwania umowy – im dłuższy okres współpracy, tym taniej wyjdzie płacenie za każdy miesiąc usług pozycjonowania,
      • ⇒  historia pozycjonowanej strony – jeśli ta była już kiedyś pozycjonowana i było to nieudolne, może to wpłynąć na ostateczny koszt.

    Nasza firma dokonuje bezpłatnej wyceny kosztów pozycjonowania – klienci nie wchodzą więc w nic w ciemno. Transparentne warunki współpracy utrzymują się również już po jej nawiązaniu.

     

    W jaki sposób pozycjonujemy strony www lokalnie?

     

    Podstawą naszych działań w zakresie pozycjonowania lokalnego jest dokonanie dokładnej analizy fraz (zazwyczaj wspólnie z klientem), mającej na celu wyselekcjonowanie tych, które mają największy potencjał na sukces – nie w pozycjonowaniu, gdyż tym zajmiemy się my w każdym przypadku, ale w rzeczywistych jego efektach (a zatem w konwersjach). Bierzemy przy tym pod uwagę między innymi konkurencję w obrębie każdej z nich.

    Po wyselekcjonowaniu wybranej przez klienta ilości słów kluczowych, podejmujemy się działań on-site, mających na celu zoptymalizowanie witryny internetowej naszego klienta właśnie pod kątem pozycjonowania lokalnego. Pozycjonowanie stron to bowiem proces, który jest ściśle związany z samymi w sobie stronami i to w nich ma swój zalążek.

    Po właściwych przygotowaniach przychodzi czas na działania off-site, a zatem takie zakładające rzeczywiste promowanie strony klienta w Internecie. Zawsze robimy to w najbardziej skuteczny, ale i bezpieczny dla naszego klienta sposób, biorąc pod uwagę aktualny algorytm wyszukiwarki i stale dostosowując się do ewentualnych zmian, które zachodzą w jego obrębie. Stała współpraca z nami to stawianie na elastyczność i ciągłą pracę zarówno nad elementami on-, jak i off-site.

     

    Kto powinien i dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania lokalnego?

     

    Najwięcej na pozycjonowaniu lokalnym zyskają firmy i osoby prywatne, które swoje usługi świadczą wyłącznie stacjonarnie i z uwagi na to poszukują klientów niemal wyłącznie ze swoich okolic. Wiele z niego wycisną firmy niewielkich rozmiarów – jest to opcja bardzo ekonomiczna, ale i w swojej ekonomiczności niezwykle skuteczna. Pozycjonowanie stron lokalnie powstało również z myślą o tych, którzy posiadają swoje placówki w innych miastach i chcieliby zachęcić nowe osoby (które mogą kojarzyć ich z innych lokalizacji) do ich odwiedzenia.

    Główną zaletą pozycjonowania lokalnego jest fakt, że potrafi ono przynosić efekty w znacznie krótszym czasie, niż jego globalny odpowiednik. Jest też pozycjonowaniem bardzo skoncentrowanym na współczynniku konwersji – nie tylko więc sprawia, że strony naszych klientów są widoczne w wyszukiwarce, ale i przynosi rzeczywistych odbiorców, które potrzebują oferowanych przez nich usług, najczęściej w danym momencie i jak najbliżej nich (stąd właśnie nacisk na “lokalność”). Na konwersje nie trzeba zatem długo czekać, a inwestycja w ten rodzaj pozycjonowania jest w stanie bardzo szybko się zwrócić, a tuż po tym zacząć przynosić dochód.

    Po usługi lokalnego pozycjonowania stron warto też sięgnąć dlatego, że stanowi ono doskonałą podstawę do dalszych działań. Jak wspomnieliśmy, nie blokuje ono dostępu do pozycjonowania bardziej globalnego – zamiast tego jest w stanie stanowić świetne podłoże do takowego, które klienci docenią przy dokonywaniu ekspansji firmy. Nota bene, do niej owe pozycjonowanie również się przyczynia.

    Pozycjonowanie lokalne stron internetowych Bielsko – Biała | Czechowice Dziedzice | Kozy | Kęty | Andrychów | Szczyrk | Bystra | Buczkowice | Tychy | Pszczyna | Goczałkowice Zdrój | Brzeszcze | Oświęcim | Skoczów | Cieszyn | Wilkowice | Pisarzowice | Brenna | Żywiec |