fbpx

SEO Lokalne i Hiperlokalne

WARTOŚĆ LOKALNEGO SEO

SEO Lokalne i Hiperlokalne
przyprowadzi Klientów wprost pod Twoje drzwi!

W przeciwieństwie do SEO Globalnego –  SEO Lokalne kładzie większy nacisk na optymalizację stron www pod wyniki wyszukiwania dla klientów z danego miasta, regionu, czy województwa, w którym znajduje się  główna siedziba lub filia firmy.

Skuteczne prowadzone strategie SEO Lokalnego to doskonała możliwość dla małych przedsiębiorstw, którzy działają w większości przypadków lokalnie. Mało tego to również świetna okazja dla średnich i dużych  przedsiębiorstw, którzy chcieliby dotrzeć do potencjalnych Klientów zlokalizowanych w miastach, w których posiadają swoje placówki.

Local-SEO-Customer-Image
Website-Localization-Icon
Skoncentrowane targetowanie.
Citation-Building-Icon
Wysoki poziom konwersji na stronie.
Managing-Reviews-And-Ratings-Icon
Efekt Top 10 szybszy do osiągnięcia.
Getting-Quality-Backlinks-Icon
Koncentracja na społeczności mobilnej.

Chcesz dotrzeć do większej ilości potencjalnych Klientów?

Nasz zespół ekspertów pomoże Ci w optymalizacji Twojej strony www, zgodnie ze standardami wyszukiwarki Google. Zwiększając przy tym ruch na Twojej stronie internetowej.

SEO Lokalne pomoże zdobyć Ci nowych Klientów!

Pozycjonowanie lokalne to niewątpliwie świetna strategia wspomagająca oraz doskonale uzupełniająca działania prowadzone w ramach standardowego SEO. Dzięki zastosowaniu kilku małych zmian optymalizacyjnych na stronie www oraz odpowiednim działaniom off site – poza stroną www możemy uzyskać wymierne korzyści, między innymi w postaci lepszego CTR oraz znacznie łatwiejszego dotarcia do potencjalnych Klientów zlokalizowanych w interesującym nas mieście.

 

Pozycjonowanie lokalne jest fantastyczną szansą żeby zwrócić na siebie uwagę na tle znacznie większych konkurentów na bardzo wąskim obszarze geograficznym. SEO hiperlokalne idzie o krok dalej i skupia się na takich lokalizacjach jak dzielnice, ulice, konkretne lokalizacje takie jak „rynek” „centrum” „plac” czy też punkty charakterystyczne. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania lokalnego, wynika to z wyszukiwania “on the go” czyli w biegu, w chiwli kiedy powstaje potrzeba. Smartfony są już tak zaawansowaną technologią, że w większości czynności zastępują nam już komputer i tak właśnie jest w przypadku wyszukiwarek internetowych.

 

Pozycjonowanie Hiperlokalne a urządzenia mobilne.

 

Badania marketingowe wykazują, że większość osób odwiedzających strony, portale społecznościowe czy mapy to użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android i iOS (iPhone).

Algorytm Google cały czas ewoluuje dążąc do jeszcze lepszego przetwarzania i dostarczania informacji, które najlepiej odpowiedzą na ich zapytanie. Coraz lepiej odczytuje intencje użytkowników i wie, że jeżeli znajdują się w Bielsku-Białej i wpisuje frazę „mechanik samochodowy”, to nie chodzi mu o mechanika w Katowicach, a o mechanika z Bielska – coraz popularniejsze są także dopiski w wyszukiwarce “w pobliżu” czy “blisko”. I tutaj zaczyna się pozycjonowanie hiperlokalne.

Zarówno Google Ads, jak i Facebook Ads pozwalają na targetowanie reklam do użytkowników znajdujących się w bardzo wąskim obszarze geograficznym. Warto więc rozważyć poszerzenie koncpecji hiperlokalnej na wszystkie kanały marketingowe.

Local-SEO-Online-Image