GOOGLE Ads

Daj się znaleźć w Google

Reklamy Google działają na zasadzie PPC (Pay Per Click) co oznacza po prostu, że płacimy tylko wtedy gdy ktoś kliknie w naszą reklamę. Wybieramy treść reklamy, jej format, dobieramy słowa kluczowe i targetujemy odbiorców. Pozostaje nam tylko ustalenie z góry budżetu jaki chcemy na te reklamy przeznaczyć i możemy startować! Nieodłącznym elementem jest analiza raportów za pomocą narzędzi jakie dostarcza nam Google i optymalizacja naszej kampanii reklamowej żeby uzyskiwać coraz to lepsze wyniki.

Google Ads
Znajdź słowa kluczowe
Google Ads Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.

Jaką rolę pełni kampania w Google Ads

Dobrze stworzona kampania pozwoli:

1. Zwiększyć liczbę wizyt na Twojej stronie www;  2. Uzyskać więcej połączeń przychodzących; 3. Zwiększyć liczbę wizyt w twoim sklepie stacjonarnym;  4. Zyskać nowych Klientów; 5. Dotrzeć do wybranej grupy docelowej.

 

Reklamy Google Ads mają również swoje wady:

1. Generują niemałe koszta. 2. Efekty widoczne są tylko tak długo jak długo płacisz za reklamę. 3. Nie wszyscy użytkownicy klikają w reklamę, wiele osób celowo pomija te wyniki w wyszukiwarce. 4. Sporo osób ma włączone filtry blokujące reklamy, chcąc uzyskać tylko tzw. organiczne wyniki.

Seo lokalne Bielsko - Biała, Czechowice Dziedzice, Kozy, Kęty, Andrychów, Szczyrk, Bystra, Buczkowice, Tychy, Pszczyna, Goczałkowice Zdrój, Brzeszcze, Oświęcim, Skoczów, Cieszyn, Wilkowice, Pisarzowice, Brenna, Żywiec.

Stwórz optymalną strategię, która zadziała

Ustal grupę docelową

Zastanów się do kogo skierowana jest Twoja oferta. Jakiej płci są odbiorcy, w jakim wieku, z jakich miast?

Ustal optymalny budżet

Ustal optymalną wartość budżetu jaki możesz, a wręcz powinieneś przeznaczyć na promocję. Pamiętaj, że to Twoja inwestycja. Mądrze zoptymalizowany budżet reklamowy to najlepsza droga do pozyskania potencjalnych klientów.

Znajdź niszowe słowa kluczowe

Ustal słowa kluczowe, po których znajdą Cię Twoi potencjalni klienci. Wybieraj frazy zarówno konkurencyjne, jak i te bardziej niszowe – z tzw. długiego ogona.

Stwórz wartościowe opisy

Content is KING! Stwórz opisy wartościowe zarówno dla wyszukiwarki, jak i Klientów. Dzięki dobrze zoptymalizowanej treści możesz osiągnąć spektakularne efekty sprzedażowe.

Gdzie pojawią się reklamy? Na komputerach, tabletach i smartfonach reklama może pojawić się nad wynikami wyszukiwania, jeśli słowa użyte w wyszukiwarce Google przez użytkownika pasują do Twoich słów kluczowych. Cena kliknięcia jest silnie uzależniona od konkurencyjności danego słowa kluczowego, im bardziej popularne tym droższe.

 

Google Ads daje pełną kontorlę, możemy wstrzymać, wznawiać i wprowadzać poprawki w dowolnym momencie trwania kampanii. Otrzymujemy efekty w czasie, niezależnie od tego jaki jest cel kampanii, za pomocą narzędzi analitycznych zawsze wiemy czy inwestycja się zwraca czy też nie. Totalna kontrola budżetu, ustalamy budżet z góry oraz maksymalną cenę jaką jesteśmy w stanie zapłacić za pojedyncze kliknięcie w link doprowadzający do naszej strony.