Znacznik kanoniczny (ang. canonical) to sposób na poinformowanie wyszukiwarek, że określony adres URL reprezentuje główną kopię strony....
7 pomysłów na pozyskanie wartościowych linków do strony
Linkowanie bazuje na publikowaniu danych linków na zewnętrznych witrynach internetowych....
Karta produktu – gwarancja skutecznej sprzedaży
Na skuteczność i sukces sprzedaży produktów internetowych główny wpływ ma sposób ich prezentacji w sieci. ...
Jak pisać bloga firmowego, aby wspierał pozycjonowanie?
Blog firmowy stał się sposobem na reklamę i promocję przedsiębiorstwa, jednak kluczowe jest przy tym pozycjonowanie bloga, a nie tylko tworzenie ...
Jak zmniejszyć bounce rate? Skuteczne sposoby na poprawę współczynnika odrzuceń
Bounce rate jest to współczynnik określający liczbę odrzuceń, czyli sytuacji, w których ktoś odwiedził daną stronę internetową, a następn...
Czy jest Site map dla strony www, jak ją wygenerować oraz czy ma ona wpływ na SEO?
Podczas tworzenia każdego typu strony internetowej. Niezależnie od tego, czy jest to pojedyncza strona bądź cały zestaw, czyli zbiór podstron in...
Czym jest crawl budget Google i jak wpływa na pozycjonowanie strony internetowej?
Algorytmy Google mają ogromne znaczenie dla widoczności Twojej witryny – pozycjonowanie stron internetowych zgodnie z ich działaniami decyduje o ...
Jak wykorzystać storytelling na stronie www?
Ciekawa historia przykuwa uwagę. Szczególnie dotykają społeczeństwo opowieści dotyczące spełniania marzeń czy przeciwstawiania się trudnośc...
TOP 10 dobrych praktyk przy tworzeniu sklepu internetowego.
Własny sklep internetowy to obecnie jedno z najlepszych narzędzi do sprzedaży produktów i usług on-line. Posiadając firmę, warto wziąć pod uw...
Tworzenie strony www – o czym warto pamiętać?
Strona internetowa w dzisiejszych czasach stanowi wirtualny odpowiednik fizycznego miejsca spotkania. Pozwala na sprawne przekazanie informacji, efekt...